Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

villík

1. 4. 2012 16:01
Jediná věta z jejich programu mě řekla: NE !

"Jako nepřijatelný chápeme zákaz zakrývání obličeje na veřejných shromážděních." :-(

2 0
možnosti
C

certik_bertik

1. 4. 2012 15:42
ACTA

už dneska nikoho nezajímá

0 0
možnosti

KarelSind

1. 4. 2012 14:48
Jen tak dál

Volit je sice patrně nebudu, ale jsem rád, že se k prosazování své ideologie rozhodli využít standardních demokratických nástrojů.

1 0
možnosti
OTF

Oldřich Florian

1. 4. 2012 14:38
No...

Já tušil, že velká část Anonymous jsou zfanatizovaní marxističtí environmentalisti, které ještě ke všemu pohánějí nesmyslné konspirační teorie. Jsem rád, že se moje domněnka potvrdila.

2 0
možnosti
C

certik_bertik

1. 4. 2012 15:42
Re: No...

je třeba za tím hledat temné židobolševické proudy

0 0
možnosti
AKSS

Abadi Kwame stokrát smazaný

1. 4. 2012 13:58
Hm...

Naprosto dětinské. Další klon Pirátů u nás nepotřebujeme.

2 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2432x
Autor se zajímá o historii a současnou společenskou a politickou situaci v zemích Evropy.



Na mé texty ani na jejich části si nevyhrazuji práva. Jakýkoliv text nebo jeho část může být citován nebo jinak použit. Žádná osoba ani organizace nemají právo omezovat svobodné a bezplatné šíření textů z tohoto blogu.